Kampanie
Kampania digital targi Interzum
Interzum to międzynarodowe targi, które odbywają się co dwa lata w Kolonii, w Niemczech. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dla przemysłu meblarskiego, na którym przedstawiciele firm z całego świata prezentują najnowsze trendy, innowacje i produkty związane z projektowaniem wnętrz, meblarstwem i wyposażeniem przestrzeni.
W tym roku, byliśmy tam również my.
Na targi przygotowaliśmy stoisko o powierzchni 300 m2, na którym zaprezentowaliśmy nasze strategiczne rozwiązania (m.in. system szuflad MODERN BOX PRO, AXIS PRO Push to open, MOVIX Cargo czy garderobę ELITE), nowości (prowadnica kulkowa VERSALITE PLUS+, zawias SILENTO PRO) oraz szeroką gamę uchwytów.
Przygotowaliśmy również dedykowaną kampanię komunikacyjną pod hasłem „Poznaj nas i odkryj swoje możliwości!”.
Celem kampanii było poinformowanie naszych klientów, handlowców i potencjalnych partnerów biznesowych o obecności firmy GTV na targach. A także zaproszenie na nasze stoisko, gdzie nasi eksperci przedstawiali firmę i prezentowali szeroką gamę produktów. Był to doskonały czas do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń.
Plan komunikacji składał się z trzech etapów: zaproszenia na targi, relacji z targów oraz ich podsumowania. Kampania została oparta o dedykowany ladingpage: www.interzum.test.gtv.com.pl.
Szeroko zakrojona kampania docierała do precyzyjnie wybranej grupy docelowej, poprzez różnorodne kanały, takie jak media społecznościowe, newslettery, mailingi oraz dedykowaną stronę www. Przygotowaliśmy również kreacje graficzne, które w ciekawy i niestandardowy sposób nawiązywały do naszych produktów, przyciągając uwagę odbiorcy i zachęcając do kontaktu i współpracy właśnie z naszą firmą.
Dzięki tym działaniom, osiągnęliśmy większą widoczność marki, pozyskaliśmy nowych użytkowników oraz nawiązaliśmy nowe kontakty biznesowe.
Daliśmy się poznać jako firma, z szeroką komplementarną ofertą, dzięki której nasi klienci odkrywają swoje możliwości!