Kampanie
Film wizerunkowy GTV – „Wnętrza pełne możliwości”
Film wizerunkowy GTV to nie tylko opowieść o codziennym życiu współczesnej rodziny, które toczy się w domu i jest pełne autentycznych sytuacji i towarzyszących im emocji. To przede wszystkim ważny i strategiczny element projektu, który został zrealizowany w kluczowym momencie rozwoju marki. Obecnie firma GTV przechodzi istotną zmianę organizacyjną – łączy cztery submarki: GTV Lighting, GTV Furniture Accessories, GTV Sliding Door Systems oraz GTV Decor w jedną, silną markę GTV. Jednym z elementów działań konsolidacyjnych jest spot reklamowy, który wspiera komunikację zewnętrzną firmy, a także buduje świadomość i wizerunek marki wśród odbiorców docelowych.
Film ukazuje produkty GTV we wnętrzu i w ogrodzie domu jednorodzinnego. W obraz w subtelny sposób wplecione zostały kluczowe kategorie marki, takie jak oświetlenie, akcesoria meblowe, akcesoria do mebli tapicerowanych oraz akcesoria dekoracyjne, które razem tworzą spójną ofertę, zgodnie z claimem GTV „Wnętrza pełne możliwości”. Produkty są tłem dla codziennych sytuacji, w których znajduje się każda rodzina: kłótni pomiędzy rodzicem a nastolatkiem, wspólnej zabawy z dzieckiem, aktywności sportowej czy odpoczynku.
Realizacja filmu łączy emocjonalne sceny z komunikacją najważniejszych wartości marki, podkreślając kompleksowość oferty i innowacyjność produktów GTV. Dopiero w końcowej sekwencji widz dowiaduje się, że wszystkie ukazane rozwiązania pochodzą od jednej, silnej marki – GTV, która teraz łączy kilka linii produktowych.
Kampania promująca film
Publikacja filmu wizerunkowego to jeden z głównych elementów kampanii promującej zmiany, które w 2024 roku zachodzą w firmie GTV. Kampania obejmuje:
- dystrybucję filmu na firmowych kanałach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-tok),
- publikację filmu na YouTube, wspartą dedykowaną, kilkumiesięczną kampanią reklamową,
- promocję filmu na nowej stronie internetowej GTV oraz w newsletterach skierowanych do bazy klientów i projektantów,
- prezentację filmu podczas kluczowych wydarzeń branżowych i targów,
- szkolenia dla przedstawicieli handlowych oraz klientów B2B, w tym architektów wnętrz i projektantów.
Kulisy powstawania filmu
Film GTV to wynik pracy zespołowej, pasji i zaangażowania. Spot powstał w domu jednorodzinnym pod Krakowem, co nadało każdej scenie ciepła i realizmu. Za jego produkcję odpowiadała agencja IMAGEPRO, która zadbała o to, aby każda klatka filmu odzwierciedlała wartości naszej marki. Łącznie na planie przez 12 godzin pracowało 21 osób.
Zadbaliśmy o każdy szczegół łącznie z zaprojektowaniem i wykonaniem wybranych mebli na potrzeby nagrań.